خرید ست رومیزی و رانر

طرفداران سبک مدرن در طراحی دکوراسیون منزل علاقه بسیاری به انتخاب رانر برای رومیزی دارند . برای خرید ست رومیزی و رانر متناسب با سلیقه تان با ما همراه باشید .

رانر چیست و چگونه استفاده می شود ؟

انتخاب رومیزی ها همیشه مساله ای بود که ذهن خریداران را درگیر خود می کرد .
چند سالی است که روی میزهای نهارخوری، دیگر خبری از رومیزی‌های بلند و مجللی که روی زمین کشیده می‌شوند نیست. در دکوراسیون مدرن رومیزی‌ها هم مثل بیشتر وسایل در بیشتر اتاق‌های یک خانه رو به مینیمال شدن می‌روند تا جایی که خیلی از ما دیگر کلا از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. به جای این پارچه‌هایی که میزهایمان را می‌پوشاندند، رانر استفاده می‌کنیم.
رانر همان رومیزی خودمان است، اما با طول زیاد و عرض کم. در واقع شما با استفاده از رانر زیبایی میزتان را هم پنهان نخواهید کرد. رانر تبدیل به بخشی از چیدمان میزهای امروزی شده و در پذیرایی‌ها معمولا رنگ و لعاب تازه‌ای دارد.

برای دیدن تنوع مدل های رانر و خرید ست رومیزی رانر متناسب با دکوراسیون منزلتان ، همراه ما باشید .

رانر چیست و چگونه استفاده می شود ؟

خرید اینترنتی رانر شیک و ارزان قیمت

اگر تصمیم به خرید رانر برای میز خود دارید بهترین روش می تواند خرید اینرنتی باشد . زیرا در این روش می توانید تنوع بسیار زیاد مدل های رانر را ببنید و سپس انتخاب نمایید .
برای انتخاب رانر حتما عناصر دیگر اتاقی را که میز در آن قرار دارد بررسی کنید. رانرها در طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‎‌های خیلی متفاوتی موجود هستند و برای هر سلیقه و چیدمانی پیدا می‌شوند. هرچه انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که آن قدر ضخیم نیست که مثل یک انگشت ورم کرده از سطح میزتان بالاتر بیاید و جلوی دید را بگیرد.

اگر میزتان از جنس شیشه یا چوب لاکی است، رانرهایی از جنس ساتن، تور ارگانزا و پلی‌استر برای شما مناسب هستند اما اگر چوب، فلز یا سرامیک سطح میز شما را پوشیانده بهتر است به سراغ تور یا پارچه‌های کرباسی بروید.
رانرها فقط برای میز غذاخوری نیستند. بقیه وسایل خانه مثل بوفه، میز جلومبلی، کنسول و استندهای مختلف هم می‌توانند با حضور یک رانر رنگ و لعاب دیگری پیدا کنند.

خرید اینترنتی رانر شیک و ارزان قیمت

خرید ست رومیزی و رانر

رانر ها در بازار با برند های بسیاری به چشم می خورند . اما اینکه کدام مناسب میز شماست ، بستگی به شما دارد . انتخاب رانر متناسب با دکوراسیون منزلتان برای زیبا تر شدن محیط ، بسیار مهم است .
برای خرید ست رومیزی و رانر متناسب با سلیقه تان و همچنین با قیمت بسیار مناسب ، همراه ما باشید .
رانرها معمولا و به شکل کلاسیک در طول میز قرار می‌گیرند و تمام طولش را می‌پوشانند اما رانرهای کوتاه‌تر هم می‌توانند ظاهری امروزی و کژوال به چیدمان میز شما بدهند، فقط کافیست آن‌ها را در عرض میز بیندازید، این طوری سطح بیشتری از چوب دوست‌داشتنی‌تان هم نمایان می‌شود.

شما می‌توانید دو یا سه رانر را با فاصله‌های چند سانتی‌متری روی میز داشته باشید و فضای بین آن‌ها را با گل، شمع یا هرچیزی که دوست دارید پر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.