خرید رومیزی ارزان با قیمت روز

اگر دوست دارید خانه ای زیبا داشته باشید و نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید . خرید رومیزی ارزان با قیمت روز بهترین راه برای تغییراتی زیباست.

انواع رومیزی

در هر منزلی میز های زیادی قرار دارد که هر کدام کاربرد خاصی دارد.
انتخاب رومیز های زیبا و هماهنگ با محیط این کمک را به شما می کند تا با کمتربن هزینه زیبا ترین فضا را در منزل خود ایجاد نمایید.
این موضوع را در نظر داشته باشید که رومیزی شما مطابق با سبک و شکل میزتان باشد.

رومیزی ها از جنس های متنوعی تولید می شود که عبارتند از:

  • رومیزی های ترمه
  • رومیزی های توری
  • رومیزی های چهل تکه
  • رومیزی ساتن
  • رومیزی های با پارچه هایی طلایی
  • رومیزی های کتان یا پارچه ای
  • رومیزی های قلاب بافی
  • و…

به این مساله توجه داشته باشید که خرید رومیزی ارزان قیمت و شیک می تواند مانع بسیاری از خرج های غیر ضروری در منزل برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل تان باشد.

انواع رومیزی

انتخاب رومیزی مناسب

  1. با هم چهار اصل مهم در انتخاب رومیزی را مرور می کنیم.
    تسلط: منظور از این کلمه این است که رومیزی را به گونه ای انتخاب کنید که با دیگر عناصر اتاق و منزلتان هماهنگ باشد.
  2. وزن بصری: وزن بصری به انداره و سایز میزتان بستگی دارد . زیرا انتخاب برخی مدل های رومیزی باعث نشان دادن شلوغی بیشتر در فضا های کوچک می شود. پس رومیزی را به گون ای انتخاب نمایید که زیبایی بصری محیط و آرامش را فراهم نماید.
  3. رنگ: رنگ ها علاوه بر زیبایی حس و انرژی های متنوعی را از خود ساتع می کنند. پس انتخاب رنگ مناسب حس و حال بهتری را برای شما خواهد داشت. به این نکته نیز دقت داشته باشید که انتخاب از یک طیف رنگی و مکمل نیز حس زیبایی شناختی بیشتری دارد.
  4. بافت:بافت رومیزی نتخابی شما اگر با ظروفی که استفاده می کنید هماهنگ باشد زیبایی را دو چندان می کند. به عنوان مثال برای ظروف چینی ، استیل و نقره بافت های نرم و ظریف زیباتر است . اما ظروف سنگی ، سرامیکی و چوبی با بافت های درشت تر همخوانی بیشتری دارد.

انتخاب رومیزی مناسب

خرید رومیزی ارزان

حال که دانستیم چه سبک رومیزی برای میز ما مناسب است برای خرید اقدام می کنیم.
اما قبل تر به چند نکته دقت نمایید.
رومیزی از وسایلی است مه با توجه به کاربرد آن نیاز به شستشو زیادی دارد. پس در انتخاب جنس آن دقت کنید تا در هنگام سشتشو آسیب نبیند و زیبایی آن از بین نرود.
نکته مهم دیگر این است که استاندارد رومیزی به این صورت است که از هر طرف ۲۰ تا ۲۵ سانت آویزان باشد تا نمای زیبا تری داشته باشد.
خرید رومیزی ارزان خوب است به شرطی که این ارزانی باعث آن نشده باشد تا کیفیت و جنس رومیزی افت کند.

پس با در نظر گرفتن این اصل که هر ارزانی بی دلیل نیست پس کیفیت ، قیمت ، زیبایی و تنوع محصول در کنار هم را از ما بخواهید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.